torsdag 9 april 2009

om du var musik vore jag en sång om du var vidderna ville jag vara vinden



Har rensat ut lite stuff som jag har hos Anders och hittade de här pumpsen:



köpta våren '04, när det var poppis med überspetsiga skor och supersmala vingliga klackar. Brukade ha dem till bootcutjeans och en brun manchesterkavaj, mycket snyggt. Trånga och obekväma är de - mina fossingar måste blivit bredare de senaste fem åren för jag minns inte att de kändes så när jag hade dem senast. Görfula är de också och inte direkt något att hålla kvar vid, även om jag ogillar att slänga grejer. That's life.

4 kommentarer:

Nina sa...

hahaha, shit vad kul, jag hade ett par nästan exakt likadana, oxå köpa -04!!! :)
hoppas mina är slängda redan....!! :S

Anna sa...

känns liksom väldigt avlägset att man en gång tyckte den här typen av skor var snygga...

kakan sa...

såna där skor måste vara 00-talets motsvarighet till 80-talets axelvaddar och 90-talets bruna läppenna

Anna sa...

det betyder alltså att skorna kommer få en revival om sisådär 20 år. hm, kanske var dumt att jag slängde dem iaf!