lördag 23 maj 2009

gossip girl

jag kollar på första säsongen av gossip girl (göööörlänge sen ju som man såg den) och det är massa saker som är konstiga. eller ja, två i alla fall: att chuck bass i det första avsnittet åker buss! excuse me, chuck bass använda kollektivtrafik??? I don't think so. det andra knepiga är en astöntig scen i kanske avsnitt nr 8 när serena spelar guitar hero, så extremt fånigt filmat så jag vet inte vad. pinsamt. massa annat "skojigt" jag nästan glömt, som att vanessa och dan var heta på varandra en gång i tiden och att blair hade ätstörningar (vart tog de vägen?) och chucks signaturscarf (vart tog den vägen?). och avsnittet där blair äntligen visar sin vilda sida och strippdansar på en klubb och förlorar oskulden till chuck i limousinen! mitt favoritavsnitt tror jag. åhhh chuck & blair, ni är verkligen meant to be, synd bara att ni ska vara så himla tröga med att fatta det själva.

Inga kommentarer: