söndag 3 maj 2009

inlägg nr 800!!!!!!!!! coolio.



heeeeeej bloggloverz! jag har festat ikväll men nu sitter jag och äter grillkycklingkörv. göttigött! jag har inte varit ute-ute utan på hemmaferre och kom hem redan kl två minsann. så kan det vara ibland.

det finns en sak som jag kan irritera mig ngt oerhört på och det är folk som vill gå ut så himla tidigt. man är på förfest, lyssnar på bra musik, dricker, pratar, dansar, har kul, och så är det alltid ngn jävel som vill gå ut typ redan halv elva och tjatar på alla andra att det är dags att dra och är en riktig mood killer. hata! jag fattar inte brådskan, det är ju ändå alltid för/hemmafesterna som är roligast - musiken är bättre, drickan billigare, stämningen trevligare etc. jobbiga människor som inte fattar det.

lite pics på hur min frilla & jag ser ut in this moment:





hej snyggo!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej, fina pippilotter.
Kram Anders