tisdag 16 juni 2009

sånt jag gillar

bäst just nu:

1. jag har druckit vin fem kvällar i rad!!! har visserligen inte varit full någon gång men ändå, känns så himla wild & crazy & sånt jag gör när det är sommar och jag är fri & ledig. om man bortser från att jag jobbar då, vilket jag ska göra imorgon kväll. boooring! men gött när cashen trillar in.

2. ikväll har jag grillat och omg, jag hade nästan glömt bort hur gott det är med grillspett & grillade marshmallows. yummy yummy in my tummy. skulle vilja äta grillad mat varje dag, året om.

3. jag har börjat göra en inspirationspärm, alltså en pärm med inspirerande bilder på mode & inredning & sånt. har klistrat in fina bilder från elle och andra tidningar. det hela kommer bli mycket trevligt tror jag.

4. sjunde himlen visas på femman kl 11 på vardagar, nu visas den första (och bästa) säsongen. en av mina favoritserier som varit borta från tv alldeles för länge men nu är den tillbaka, yay!!! jag har saknat att få en daglig dos amerikansk kristen moral serverad.

5. snart midsommar! jag ska vara i en stuga utanför höör någonstans (varför hör det till misommar att man ska vara ute på landet? det blir inte alls samma känsla om man är inne i stan) tillsammans med anders och diverse jurizter och diverse andra. det kommer nog bli mycket najs detta.

2 kommentarer:

bbs sa...

annapanna din lilla vinare!

Nina sa...

hahaha; varför "Höör" det till midsommar att vara på landet? :) yay, en ofrivillig ordvits!!!! :D :D :D