onsdag 1 juli 2009

nya glasögon

idag hittade jag äntligen ett par glasögon jag gillar! har letat efter nya ett tag men inte hittat några alls jag tyckt om, men till slut så fann jag dessa på synoptik:



lite lagom nördiga glasögon i herrmodell (känns lite crazy att ha herrglasögon men det är det kanske inte), dock är mina aningens mörkare än de på bilden. kommer inte få dem förrän om cirka tre veckor, tyvärr, så jag får klara mig med mina vanliga mini-glasisar ett tag till. buhu...

ser ut att vara cirka 14 år på bilden, det beror på att anders klippt min lugg igen. jag är visst inte så bra på att lära mig av tidigare misstag.

btw så har jag köpt biljetter till nya harry potter-filmen, ska se den på bio den 15:e juli, alltså premiärdagen. coolio eller coolio! jag tror inte jag har varit på bio sen hösten -07, så det är änna dags nu. blev lite chockad när jag såg att en biobiljett numera kostar 110 kr, sanslöst dyrt! tur för mig att jag hade fått en biocheck så jag slapp betala.

6 kommentarer:

kaffechoklad sa...

jag klippte min lugg själv för ngn dag sen, inte heller helt lyckat...blev...hackig och spretig

men coola glasögon!

Anna sa...

det kanske helt enkelt är värt att betala en frisör för att klippa luggen...

glasögonen ser inte så snygga ut på bilden men de är det i verkligheten.

leonor sa...

jag tror bara det är i stora farliga städer biobiljetter är sådär dyra. i uddevalla kostar de fortfarande 90 kr!

Anna sa...

90 kr är iofs också för dyrt. ah, jag minns den gamla goda tiden när det kostade 60 kr...

Bobbohoe sa...

Jag har också herrglasögon! Något nöjd!

High two! mV

(Notera hur jag försökte illustrera en high two)

Anna sa...

Bobbohoe: jättefin illustration:)

sitter du och går igenom hela mitt arkiv eller?