torsdag 24 september 2009

för fäen anna, sluta skriv så töntiga inlägg

jag vet precis vilken stil jag vill ha i höst men tyvärr har det varit väldigt svårt att hitta den typen av kläder. vet inte riktigt hur jag ska beskriva stilen jag menar men "nyckelorden" är typ löst sittande klänningar, gärna i t-shirtmodell, tajts, luvor, dragkedjor, mjukt, bekvämt, "coolt", ja nåt sånt. har inte funnits så många såna plagg i affärerna och jag har nästan inget i garderoben jag gillar så jag blev jätteglad när jag hittade den här på lindex, fast i svart:

den är snyggare i verkligheten och ännu bättre kommer den bli när jag sytt igen de fula slitsarna. ska ha den tillsammans med djurmönstrade tajts, coolio eller coolio??? och så mitt pistolhalsband á la fashion flash till. får nästan snyggrysningar av mig själv när jag ser bilden framför mig.

4 kommentarer:

Leonor sa...

Jag kan rekommendera att besöka en Monki-butik! Var där senast idag och det låter precis som stilen du beskriver :)

Anna sa...

jag tänker ofta att monki is the place for me, kruxet är bara att det inte finns nån monki i lund och jag är typ aldrig i malmö.

Leonor sa...

Aha jag förstår. Jag tänkte att du är i Göteborg lite då och då, men det kanske du inte är längre?

Anna sa...

nej, är typ aldrig i gbg längre, men jag var i malmö i helgen och hittade hur mycket fint som helst på monki. livsfarligt! hade nog kunnat köpa typ halva butiken, men det bidde en klänning från weekday ist.