lördag 26 september 2009

listening to the wind of change

fylleinlägg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jiha!!!!!!!!!!!!!!!!! weeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fast jag är typ nästan helt nykter så egentligen är det inget riktigt fylleinlägg men whatevz. har haft världens konstigaste förfest, kan dock inte skriva varför, men det var... ja, underligt helt enkelt. men till slut ändå en bra ferre och najs utgång på helsingkrona med massa schlager. i like!!! nu väntar jag på att fyllan helt ska försvinna så jag kan sova (för det vet ni väl kidz, gå aldrig o lägg er när ni är onyktra för då blir bakfyllan mkt värre) och under tiden lyssnar jag på min efterfest-playlist på spotify. har bara fem låtar på den listan, lite käss av mig men å andra sidan har jag aldrig haft efterferre i min lägga så spela roll liksom. de fem låtarna är i want to know what love is, eternal flame, forever young, i will always love you och wind of change. fett bra låtar!!! jag har fett bra musiksmak. fett bra smak överhuvudtaget, när jag tänker efter. jag är helt enkelt bra!!! just det. ta ingen skit, som grynet skulle sagt. och det tänker jag inte göra heller. just det!!!

Inga kommentarer: