fredag 30 oktober 2009

fredagsmyyys

tjena. what's up? jag och anders har "fredagsmys", dvs vi sitter i sängen med varsin datta i knät och slösurfar. emellanåt springer vi ner till tvättstugan osså, håller nämligen på och tvättar cirka 3,5 veckors tvätt. gött. väntar på att idol ska börja, då ska jag poppa popcorn! och dricka mineralvatten med päronsmak till! gottigottgott och seminyttigt.

fyi så har jag köpt ny vinterjacka, den ser ut så här och jag gillar den görmycket fast jag inte hunnit använda den mer än fram och tillbaka till tvättstugan:



älskar parkasar! och så skönt att för en gångs skull ha en varm vinterjacka istället för den tunna kappa jag drällat runt i de två senaste åren. den kommer från hm btw, och kostar bara 599 kr. görabra pris ju!

annars händer (och fötter) änte möe här, tentapluggar och är flitig som en bäver (åkaj, kanske ljög lite där, är rätt oflitig om jag ska vara ärlig, höll på att dör förut idag när jag pluggat kanske fyra timmar) och umgås med jurizter & Anders & så. råkade sitta rygg i rygg med martin dahlin i tisdags på en pub här i Lund, visste dock inte om det förrän efter han hade gått. lite pinsamt att jag vid ett tillfälle under kvällen pratade om att jag inte gillar killar som är typ väldigt sportintresserade... jaja. det är la sånt som händer (och fötter).

5 kommentarer:

Xiao sa...

åh, snygg!! ser likheten till min nuvarande jacka, tar det som en komplimang ;)

Stora fickor is the shit btw! man har alltid det man behöver på sig!


ha en fin helg, pösspöss

Anna sa...

hehe, ja gör det!:) som sagt, är ett stort parkas-fan. känner mig görmysig när jag traskar omkring i min. gillar också stora fickor, känns dock ovant att ha en så praktisk jacka, det hör inte till vanligheterna när det gäller mig.

ha en fin helg du med, puzz

Lina sa...

akta så du inte blir mys-sexig!

Karin sa...

Görafin jacka ju! Köpte själv vinterjacka idag, dock fortsätter jag köra på irriterande tunn kappa...

Har förresten hittat ett café i Malmö idag som jag tror du skulle gilla göramkt! När vi nu någonsin har tid att ses borde vi alltså gå dit.
kramizzzar

Anna sa...

evelina: det är nog ingen risk, har svårt att se det sexiga i en parkas...

kakan: oh, najs! vill apselut gå dit.