fredag 6 november 2009

ännu en amejzing ferre



igår hade jag tenta och sen var det ferre (fest för första gången på en månad typ! katastrofdåligt av mig! är ännu för ung för att festa så sällan. det ska ju kännas att man lever). idag är jag görschleten (man är inte 19 längre, så att säga) och har typ inte gjort någor annat hela eftermiddagen och kvällen än att läsa bloggar och titta på tv. fattar inte hur folk orkar festa flera gånger i veckan, det är ju sketajobbigt. visserligen ska jag festa imorgon också, men jag måste ta igen alla dessa veckor jag inte har feztat.

anyways, här är lite foton från gårdagens mycket trevliga tillställning, med stora mängder rödvin och djupa samtal:


jag gör en kennet andersson och eva räcker ut tungan.


gruppfoto med diverse jurizter. naw.


kenza-hjärtat.


modebloggsposen.

nu: idol, huvudvärk och inget godis för det är redan slut. buhu!!! fett sugen på chirre också, men kanske kan stilla begäret med popcorn. vi får la se.

/peace & love.

2 kommentarer:

Lina sa...

Schysst Kenneth Andersson pose!! Me likes!

Anna sa...

hehe, thanx