måndag 2 november 2009

dagens mkt viktiga fråga



fi fäen, sitter och tentapluggar och håller på att dö av tristess. stackars, stackars mig! för att göra det hela ännu värre är jag görsugen på pepparkakor, julmust och lussebullar, men är det verkligen okej att börja äta sånt nu? det är ju bara den andra november idag. inte för att jag är den som förespråkar att man ska hålla sig inom konventionella ramar och normer (hm, kan man ens säga så? lät änna lite könstigt) men lite traditioner är la inte fel att ha. dessutom, börjar man äta sånt nu lär man vara görtrött på't lagom till jul. ahh!!! vilket dilemma. vet inte vad jag ska göra.

4 kommentarer:

kaffechoklad sa...

Ät!

Jag har börjat med musten...mmm...

kakan sa...

nope, för tidigt. du måste så snällt vänta i ytterligare två veckor:)

Anna sa...

vet inte om jag klarar av att vänta i två veckor...

Lina sa...

Jo anna, jag tycker du ska försöka hålla ut. Annars försvinner juligheten i peppisarna och lussekatterna. Det är nog mest för att tentaplugg är så föbannat tråkigt som du är så sugen! Be strong!