fredag 4 december 2009

kommer ha glömt bort den här känslan lagom tills imorgon när jag ska pub:a med girlzen

åhhhhh fi fääääeeeennnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ska aldriiiiiig aldrig ALDRIG mer dricka vin fi fäen vad äckligt det är. vidrigt vidrigt vidrigt. det är SÅ inte värt att dricka om man ska må så här dagen efter. vaknade klockan åtta imorse av att jag mådde illa, klockan är nu halv elva och jag mår fortfarande illa. har dock inte spytt något men det hade kanske varit bättre om jag gjort det. åhhhhhhhhhh jag känner mig så ynklig nu hatar att vara bakis och må illa buhu buääääääääääääääääääääääää.

missar skolan idag också (bajs) eftersom jag inte riktigt är i form att ta mig någonstans. ska ligga i sängen hela dagen och inte göra något annat än att kolla på teve och läsa bloggar (internet 4-eva!) och äta. gud, vad jag tycker synd om mig själv just nu. *drama queen*

2 kommentarer:

Lina sa...

Hihihihi!!!
Nä rå, stackars lilla anna! Hoppas du snart får återvända till livet.

Anna sa...

du är bara glad för att ngn annan än du är bakis!:) börjar dock känna livet återvända så smått även om det just nu känns helt omöjligt att gå upp ur sängen.