tisdag 26 januari 2010

obsessed



min största besatthet just nu är, förutom OC, mitt hår. jag kan inte bli en helt lycklig människa förrän jag fått mitt alltför korta, mesiga, platta, flygiga, typiskt skandinaviska tönthår att bli långt och volumiöst. så här skulle jag vilja att det såg ut, en maffig lejonman à la agnes i melodifestivalen '09:



ju mer volym och lockar, desto bättre. synd då att mitt hår är totalt motsträvigt när det gäller det och därav kommer min obsession för att få mitt hår att bli lockigt och volumiöst. köper på mig mängder av produkter för att få mitt drömhår och idag köpte jag osis dust it, som typ alla verkar tycka är bra. smartass som jag är köpte jag skiten på en frisörsalong för 190 freakin' spänn när man kan köpa den för nästan halva priset på internetet. very smart indeed. hoppas bara att den är värd pengarna nu så att mitt hår faktiskt får lite mer f-ing volym.

åkaj, nån gång snart ska jag leka beautyblogg och tipsa om olika bra hårprodukter, om nån är intresserad. häpp.

3 kommentarer:

Lina sa...

Eller hur! Lycklig den som fick ha så stort och lockigt hår som agnes...men du och jag är nog fast i de rakhårigas träsk föralltid (så länge man inte permanentar sig då. men sig till om du hittar nån mirakelprodukt!

Annika sa...

Osis dust it provade jag och blev inte så värst nöjd, men å andra sidan verkar det variera från person till person. På ditt hår kanske det funkar bättre...;) Du är fin i den frisyr du har nu förresten.

kakan sa...

och hur blev reslutatet??? väntar med spänning