måndag 5 april 2010



har lämnat uddevalla och befinner mig för tillfället i gbg innan jag drar vidare söderut imorgon. det är skönt att komma hem, och ännu skönare att åka hem-hem igen. orkar inte med att jag blir som en tonåring varje gång jag är hos morsan och farsan, fattar inte varför det måste bli så? går det inte att vara vuxen när man umgås med föräldrarna?

igår kollade jag och sebbe sebbelito på två kassa filmer, "new moon" och "äntligen midsommar". den första var en enda lång utdragen skämskudde-fest (var manusförfattarna höga, fulla, dumma i huvudet eller alltihop när filmen skrevs? det var nog faktiskt den sämsta filmen jag någonsin sett) och den andra filmen var lite skoj enbart för att luke perry var med i den ("han har inte åldrats med värdighet", som seb uttryckte det). men asså, new moon - jag fattar inte hur den kan vara så hajpad. följande ställer jag mig särskilt frågande inför:

1) varför vill alla killar ha bella, världens tråkigaste fiktiva karaktär någonsin? till och med the oc-ryan är mer intressant än bajs-bella.

2) varför springer det omkring massa killar klädda i enbart shorts? jag antar att de ska vara coola men de ser enbart löjliga ut.

nej, vill man se bra teen-filmer rekommenderar jag precious, fish tank (btw, huvudpersonen mia är nog den enda människan i världen som är snygg i mjukisbyxor) eller prinsessa istället.

3 kommentarer:

maja sa...

har bara sett fishtank o new moon då,av de du nämnde men den var la inte bra den heller, eller...bra skådisar men tom story tycker jag.

Anna sa...

maja jag stökar ner i din lägga just nu! river ner tavlor, slår sönder tv:n och slänger ut alla kläder på gatan. moahahahahahahahaha!!!!!!

S. sa...

Fick svar på varför de springer omkring i shorts...se nytt inlägg.