tisdag 18 maj 2010

jag köper aldrig (skönlitterära) böcker längre, eftersom de bara tar massa plats och samlar damm och dessutom läser jag oftast aldrig om dem. det känns rätt onödigt att ha massa böcker hemma när man kan låna gratis på bibblan men idag fick jag dock plötsligt ett ryck och köpte den här chicklitboken av sofi fahrman:

vet ej riktigt varför jag köpte den, men jag tror jag tänkte att den kunde vara trevlig reselitteratur nu när jag ska till amsterdam. dessutom skyller jag på ninas excellenta övertalningsförmåga och på att jag gillar det mesta som är bloggrelaterat.

och - mycket viktigt - den kommer passa finfint in i bokhyllan bredvid jordans/katie prices "angel" och pamela andersons "star". yes, jag är en samlare av prima kvalitetslitteratur.

avskyr btw när författare har en bild på sig själva på bokframsidan. det känns så självupptaget.

nu till något helt annat: säsongsfinalen av gossip girl! ska ej avslöja något av vad som händer men OMG vad jag längtar tills säsong fyra börjar. så f-ing spännande! åh, chuck, åh, blair, sötisar. hur ska det gå för alla? vill veta nu!

och OMG hur snyggt är inte serenas halsband?

1 kommentar:

Nina sa...

Nina likes this!!!