måndag 24 maj 2010

trött, tröttare, tröttast

Tjenis! Jag är tillbaka i Lund och är astrött. Jag har haft en jättekul helg i Amsterdam men nu känns det ungefär som att en ångvält kört över mig och jag vill bara sova sova sova. Förutom tröttman är det gött att vara hemma igen; jag tycker jättemycket om att resa men ännu göttigare är det att komma hem. Jag är en rutinmänniska i själ och hjärta, jag gillar mina vardagsrutiner. Dessutom sover jag alltid dåligt när jag är borta så det ska bli skönt att sova i min egen säng.

Hade egentligen tänkt visa alla kort jag tagit men pallar inte idag, så länge får ni hålla tillgodo med den här käcka turistbilden:

3 kommentarer:

kakan sa...

har du lagt upp den som profilbild på fejjan än:)?

Anna sa...

nej det har jag inte...

kakan sa...

ska du ju göra! hehehe