tisdag 8 juni 2010

kläder & sådär

Trots att jag egentligen gett mig själv shoppingförbud fram tills jag ska åka till Paris (bara drygt två veckor kvar!!! Untz untz untz) så har jag ändå "råkat" köpa lite nytt. Hoppsan...


Gröna trekvartslånga byxor från Vero moda. Inte så jättesnygga men väldigt bekväma, har främst tänkt ha dem på jobbet så då behöver de inte vara särskilt fancy.


Svart, tunn bomullskjol, perfekt att ha på sommaren, från Åhléns. Oj, vad stora mina vader ser ut förresten, måste vara all löpning jag sysslat med under våren som gjort dem mer muskulösa.


Linne (som känns väldigt Kenza av någon anledning) från Åhléns, chinos från Vero moda (ÄNTLIGEN har jag ett par chinos igen! Har haft ett par förut men de är alldeles för stora och jag har letat överallt efter ett nytt par men inga har suttit bra förrän jag hittade de här. Chinos är det perfekta sommarkvällsplagget enligt mig).

Nu vill jag bara ha några shorts, en maxiklänning - den här från HM till exempel:



och den här bikinin från Lindex:



så är min sommargarderob nästan komplett. Behövs bara en jeansjacka och några fina linnen, sen finns det inget mer att önska.

Inga kommentarer: