måndag 7 juni 2010

lite bilder och sådär

Oh my, kände verkligen att jag fick till rubriken till det här inlägget! Bästa någonsin! Men men, det är ju inte rubriken som är det viktiga utan innehållet, som i detta inlägg mest består av bilder (och sådär). Jag har varit hemma (dvs i Gbg & Uddevalla) några dagar, om nu någon missat det, och förutom ett besök på Liseberg haft traditionell filmkväll med Seb (dvs vi har druckit öl och stora mängder läsk, vräkt i oss godis och chips och kollat på halvkassa filmer som vi suttit och brutalt hånat), promenixat vid havet och firat mormor som fyllde 85 år i lördags.


Min kärlek var lite trött.


Jag, i världens snyggaste playsuit (LÄTT årets bästa klädköp hittills!) med en halv gigantisk kanelbulle. Trodde att det skulle vara svårt att få i sig den där halvan men oh nej, den slank ner så lätt så.


Anders har köpt en ny snygg solhatt.


Skeppsviken, Uddevalla.


Det blåste och jag drack öl.


Min kärlek har en tendens att bli trött rätt så ofta.

2 kommentarer:

Nina sa...

men gud vad smal du ser ut, du skulle nog behövt äta hela den där bullen hörru! puss på daj!

Anna sa...

tror mest det är vinkeln... riktigt sådär långsmalt är inte mitt fejs. pusssssssssss på dig med!!!