måndag 19 juli 2010

fail

Jag är besviken. Jag tänkte att det vore perfekt efter tre mycket intensiva veckor med sommarskolan i ett alldeles för varmt och klibbigt Lund att åka ut till landet/Uddevalla en dryg vecka och typ inte göra annat än ligga på stranden och läsa böcker och vila. Har det blivit så? Nej. Det har varit ganska intensivt här också, har inte haft en enda helt lugn dag sen jag kom hit, har grejat och flängt runt mest. Vädret har varit ganska kasst, det har varit några fina dagar men mestadels kallt och regnigt. Att vara på landet när det är dåligt väder = FAIL. Jag skulle ju sola och bada och dricka piña colada och få en fin bränna! Men icke. På torsdag ska jag tillbaka till Lund, längtar. Typiskt bara att det ska regna på fredagen...

Lite bilder:


Petra hoppar studsmatta.


Vi spelar kubb.


Anders och hans bror.


Jag och min Anders.


Jag.


Anders skyfflar grus.


Jag kör grus i skottkärran.


Vi skyfflade och körde grus hela onsdagen och träningsvärken dagen efter var inte nådig om man säger så, men det var ändå rätt gött. Skönt att verkligen anstränga kroppen ibland.


Min Anders och en liten bit av världens coolaste tapet.

2 kommentarer:

maja sa...

det ser ju ändå rätt gött ut...

Anna sa...

jo det var ju fint väder ibland