måndag 11 oktober 2010

101011

Dagens...

outfit:


linne Lindex, jeans Gina Tricot, kofta HM, skor DinSko. Gillar denna utstyrsel skarpt (trots att själva fotot är lite oskarpt), fyra av fem toasters får den av mig.

sjukdomstillstånd: ont i halsen, lite snuvig, nyser mycket. Är väldigt trött på detta halvkrassa tillstånd, jag vill ju träna styrkeyoga och löpning men det går icke när jag är så här dassig.

föreläsning: handlade om Hans Kelsen and international law. Den här Kelsen-snubben var tydligen värsta coola rättsfilosofen som bl a skapade Österrikes konstitution. Det är ju inte lite häftigt att få vara med om, att skapa ett lands fundamentala grundlagar. Förutom detta fattade jag inte jättemycket av föreläsningen, den var rätt så filosofisk och det är ju inte jag, även om jag gärna skulle vilja.

aktiviteter: plugg, bloggläsande, ev tv-tittande (borde kommit ett nytt avsnitt av Skins s03 på kanal 5 play idag, yay!) och väldigt, väldigt ev en kvällspromenad med mannen (Anders alltså).

Inga kommentarer: