onsdag 27 oktober 2010

101027

Dagens...

outfit: med rubriken "här står jag och hänger":



Det var sån här "Bär nåt lila för att säga en självklarhet"-dag idag, en facebook-grej jag för en gångs skull hakade på. Om inte annat en bra anledning att ha på mig den här cheap monday-tröjan jag aldrig använder längre. Vet inte varför dock, den är ju rätt snygg (most def snyggare än vad den är på det här kortet. Jeansen sitter också snyggare i verkligheten.)

tv-program: Berg flyttar in. Varför har jag inte kollat på det här tidigare? Det är ju asbra!

recension: jag kollade på Ebbas stil igår och jag känner mest nja. Trodde att programmet skulle handla mer om Ebba, typ hennes stiltips och personliga tankar om fäshion men så var det ju inte. Det var snarare ett renodlat fäshion-program med tråkiga klipp från tråkiga visningar i New York med tråkiga kändisar. Väldigt opersonligt och... tråkigt. Kanske är intressant för den som faktiskt är genuint modeintresserad och inte i själva verket tittar för att få reda på mer om Ebba von Sydow snarare än om boring mode.

Inga kommentarer: