söndag 10 oktober 2010

Hej alla. Jag är nästan helt frisk nu från min förkylning eller vad det nu var fast jag har fått magkatarr istället. Yay! Plötsligt blir jag attackerad av sjukdomar från alla håll och kanter, otrevligt. Dessutom vaknade jag upp idag av att högerögat var igenkletat av ögonskräp och när jag lyckats få bort det såg jag att ögat var alldeles rött plus att huden nedanför båda ögonen var röd och irriterad, så som den varit från och till de senaste veckorna. Kanske är det allergi? Bytte mascara för ett tag sen, funderar på om det är den som är boven i dramat. Ska testa att inte använda mascara på ett tag för att se om det blir bättre. Glädjande nyheter är i alla fall att utslagen runt munnen minskat väldigt mycket den senaste veckan, gött mos.

Nog med trist sjukdomssnack, let's talk about gårkvällen istället. Jag och min pic (= partner in crime, in case att ni inte förstod förkortningen) Sofie fick för oss att festa till det lite, med förfest i x antal timmar och sen en och en halv timme på hemmafest hos en kille i klassen följt av fyllemat och hemgång. En mycket trevlig kväll förutom det vidriga hjortronvinet vi drack, i brist på annan alkoholhaltig dryck. Fi fäen vad äckligt det smakade, men vad gör man inte när man är desperat?


Alltså, NÄR ska jag lära mig att kombon tubtopp + kjol inte är en snygg på mig?


Sofie + moi.


Fyllemat. Fett najs.

Inga kommentarer: