tisdag 26 oktober 2010

Jag vet vad jag ska kolla på i kväll

(alternativt imorgon eller torsdag på svtplay):



Ebbas stil såklart! Jag har läst Ebba von Sydow sen Expressen Fredag-tiden och hennes "Alla talar om..."-krönikor som handlade om saker som ingen förutom Ebba och hennes kompisar talade om (jag minns t ex den krönikan som handlade om Britney Spears stabbiga lår...). Hennes blogg är den blogg jag följt längst även fast jag inte riktigt vet varför jag läser den. Eller jo, det vet jag visst det; för att jag delar Ebbas fascination för kungligheter och för att jag är fascinerad av Ebba själv. Hon är ju så... överklassig. Sånt tycker jag är intressant. Och så kan hon massa om kungligheter, mode, kändisar och sånt som ju är ganska skoj tycker jag.

Hursomhelst, skall återkomma med recension av detta förhoppningsvis underhållande program.

Inga kommentarer: