fredag 26 november 2010

men ÅH

Anders har skaffat en iphone och ägnar telefonen mycket mer uppmärksamhet än mig. Arggghhh!!! Fett irri.



Fast lite förståelse har jag faktiskt för jag vill ju också ha en iphone att leka med.

I övrigt verkar jag ha ännu en klädkris på g för jag har tydligen beställt ett kavajliknande klädesplagg och en volangtopp från HM. Sen när har jag gillat en sån "dressad" stil? Plötsligt vill jag ha kavajer en masse, är det min inre jurist som kommer fram? Herregud. Jag är i chock, trodde aldrig jag skulle börja gilla kavajer & volangtoppar. Hade dessutom faktiskt på mig skjorta igår, för första gången på 2-3 år, kändes konstigt men trevligt. Hm. Vet inte hur jag ska förhålla mig till denna nya stil.

En sak till; grupparbeten alltså. Fi fäen. Orka vara tvungen att samarbeta med folk som inte förstår någonting.

Nu är det dags att dricka vin och kolla på På spåret. Fredagsmys, så att säga.

3 kommentarer:

Xiao sa...

Lite läskigt när det händer, som när jag köpte en one-piece (??). Men det är mitt favvoplagg nu, ibland ska man kanske acceptera sin egen tvetydighet, bara man är snygg så.

Appropå grupparbeten så blir jag lite mörkrädd ibland. Är det så här det kommer att vara att jobba sen? Tvingas samarbeta med människor som är knas, i det verkliga livet dessutom.

Ah well, det som jag egentligen vill fråga är förstås: Hur var HP7 del1???

Anna sa...

HP-filmen var görbra!!! Jättespännande, förutom några sega partier och en ytterst pinsam dansscen. Nu är det bara en film kvar, ahhh!

Xiao sa...

åh längtar sååå mkt! Jag vet.. vad fasen ska man vänta på när den filmen kommit ut lixom? Re-make-en?