onsdag 22 december 2010

Hej alla. Dags att skriva ett icke-julkalender-relaterat inlägg kanske? Har haft mycket att göra i skolan så det har änna inte blivit så möe skrivet på lilla bloggy. Nu är jag "ledig" (ska bara skriva en liten uppsats på 10 sidor men den ska inte vara inne förrän 14 januari so its coolio) så nu ska lilla bloggy få mer uppmärksamhet.

Vad har hänt sen sist? Följande:

Gått luciatåg för de internationella masterstudenterna,

vant mig vid mina nya glasögon,

haft moot court (rättegångsspel) i skolan,


och partajat.

Imorgon åker jag och Anders till Uddevalla och firar jul med familjerna. Trevligt, trevligt. Alla julklappar är inte inhandlade (har hela Anders familj kvar att köpa till...) så det känns lite stressigt. Inte jättekul att trängas i affärer med massa massa folk dagen innan julafton men jag får skylla mig själv att jag inte varit ute i bättre tid.

Planer för kvällen: äta, tvätta håret (HATAR att tvätta håret men det måste ju göras ibland tyvärr) och se på nån film. Hajrå.

Inga kommentarer: