onsdag 1 december 2010

nya glasögon

Mina glasögon gick ju sönder för ett tag sedan och idag fick jag äntligen tummen ur och letade efter nya. Hittade dessa Gina Tricot-glasögon (känns lite fjortis att ha GT-glasisar men whatevs):



Jag tycker de är snygga, Anders är inte jätteförtjust dock, vilket stör mig lite. Tycker inte om när Anders inte gillar mina kläder och accessoarer och sånt.

I övrigt så har jag feta cravings för lussekatter och julmust hela tiden. Det är ju så gott! Idag sålde jurre jättegoda hembakta lussekatter för endast tio kronor, jag var förstås tvungen att köpa en. Mmmm.

4 kommentarer:

Sara sa...

Jag tyckte att de var fina, ganska diskreta.

Lina sa...

NEEEJ missade jag jurres lussekatter!? Epic fail!

Diggar glasögonen starkt!

Anna sa...

väldigt fail evelina! men det kommer nog fler chanser.

maja sa...

Ja, schnygga! Anders kan inte alltid ha rätt, vettu. Hade jag bara haft kläder/skor/accessoarer som rob gillat hade jag inte haft mycket kvar av mitt lager...