söndag 26 december 2010

Nyårslista 2010

vad gjorde du 2010 som du aldrig gjort förr? åkte läskiga attraktioner på Liseberg, skaffade linser. Små steg för mänskligheten, stora steg för mig.

fick några av dina vänner barn? inga nära vänner men en bekant.

dog någon i din närhet? nej.

vilka länder besökte du? Holland, Frankrike.

vad skulle du vilja ha 2011 som du saknade 2010? hål i öronen.

vilket datum 2010 kommer du att minnas, och varför? hm, kommer inte att tänka på något speciellt datum alls. förutom 19 juni då, kronprinsessbröllopet! hehe. tolv timmar i sträck framför teven glömmer man inte så lätt.

vart tog det mesta av dina pengar vägen? antagligen på mat.

vad önskar du att du gjort mera av? rest mer och sparat mer pengar.

vad önskar du att du gjort mindre av? oroat mig.

hur firade du nyårsafton? middag med Anders och två kompisar.

blev du kär under 2010? nej.

bästa filmen? oj... hm... Svår fråga! Precious kanske? Eller Inception? Ahhh ingen aning. Sämsta var nog SATC 2 tror jag.

vad gjorde du på din födelsedag? Förutom att äta lunch på stan med kompisar + Anders - absolut ingenting. Jag och Anders skulle gått på bio men pallade inte. Firade dock ordentligt med middag och så några dagar innan själva födelsedagen.

hur skulle du beskriva din stil 2010? oj. Har jag ens haft någon specifik stil i år? Började med jeans och shorts igen efter ett längre uppehåll, annars var det mest klänning och kjol som gällde. Har nog haft en ganska "söt" stil i år, mycket vippigt och "flickigt" och sådär.

hur höll du dig från att bli galen? gjorde som jag alltid gör, pratade av mig med människor som alltid brukar kunna lugna ner mig.

vilken kändis/offentlig person beundrade du mest? Hm. Hanapee kanske? För att hon är så himla bra på att blogga "lagom" persobligt och utlämnande.

vilken politisk fråga gjorde dig upprörd? att sd kom in i riksdagen, om det nu räknas som en politisk fråga.

vem saknade du? alla dessa kompisar som fick för sig att det var en bra idé att plugga/jobba utomlands. gördålig idé om ni frågar mig.

vem var den bästa nya personen du träffade? känns lite taskigt att bara välja en men om jag måste så... Bodil.

Inga kommentarer: