söndag 27 februari 2011

KATASTROF!!!

Det går inte att ladda min mobil så nu är den helt död! Det går inte att få igång den och jag har ingen annan mobil som jag kan sätt in simkortet i - total panik! Hatar att inte kunna få tag på folk och att ingen kan få tag på mig. Ahhhhh!!! Måste köpa en ny imorgon, jättekul att behöva lägga ut pengar på det. Fast gött att få en ny cool mobbe, den jag har - hade - nu är rätt kass. Obviously... Synd att jag inte har råd med en iphone, det hade varit något det.

2 kommentarer:

kakan sa...

lars köpte precis en mobil på teknikmagasinet för 300 kr. den har världens minsta display men batteritid på en vecka. kan ju vara bra om man inte har lust att lägga ut pengar på en flashig en.

Anna sa...

tack för tipset. tror dock att jag vill ha en lite flashigare än så.