lördag 26 mars 2011

IKEA och så

Hej hej. Det har varit lite tyst här ett tag, jag har haft väldigt mycket att göra i skolan med moot court (typ låtsasrättegång) och hemtentan från helvetet (48 timmar of pure pain). Nu hoppas jag att det blir lite lugnare på skolfronten framöver så det kan bli lite mer bloggande. Inleder med lite bilder från idag, när jag, Anders och Sofie var på "det stora möbelvaruhuset" som det brukar kallas:


Anders visar sin "snygga" nyckelring


Sofie och dragvagnen



Spex



I väntan på bussen


Jag med en (nedmonterad) cykel som Anders köpt

Idag bröt jag mot en princip jag haft länge. Jag köpte nämligen konst på IKEA. Jag som alltid tyckt det varit lite b och supersvennigt att köpa tavlor och sånt därifrån eftersom "alla" har såna och de verkligen är jättemassproducerade etc men idag hittade jag en tavla som var riktigt cool. Ska visa imorgon hur den ser ut. Det känns faktiskt helt okej att ha gått emot en av mina principer, regler är väl ändå till för att brytas.

1 kommentar:

Xiao sa...

regler är till för att brytas! Så sant så sant