tisdag 14 juni 2011

I'm on the right track baby I was born this way

Jag håller på att skapa en playlist för sommaren 2011 på spotty. Än så länge ser den ut så här:

Born this way - Lady Gaga
Om sanningen ska fram - Eric Amarillo
Till the world ends - Brittan
On the floor - JLo, Pitbull
Fanta & rosé - DJ Mangoo
Friday - Rebecka Black
Firework - Katy Perry
Jag kommer - Veronica Maggio
Tonight (I'm fucking you) - Enrique Iglesias, Ludacris
Popular - Eric Saade
I just had sex - The lonely island, Akon
Run the world (girls) - Beyonce

Jag vill ha fler låtar till denna eminenta låtlista. Tipsa mig, please!

5 kommentarer:

Lina sa...

laekker med nik & jay!

Anna sa...

den är tillagd!

Nina sa...

och "hot!" med nik&jay :D

Call your girlfriend - Robyn

Nina sa...

och givetvis kissies bror:

Sture P - Peter08 ;)

Anna sa...

Nina: thanx för tipsen! dock tycker jag inte att varken hot eller call your girlfriend är så jättebra. och sture p är för dålig till och med för mig.