onsdag 29 juni 2011

Kodak moments @ summer, pt. 4

Tisdagen tillbringades på Lomma beach med Anders, Xiao och hennes pv Wayne (som kommer från NYC, hur coolio?):


Anders med nya, fina badbralls


Xiao


Jag och min älskade hatt


Wayne & Xiao


Vi dricker öl på beachen! Mitt på dagen! Hur coolio?




Efter stranden var vi görhungriga och åt mat i Lundagård


Hej stripiga lugg! Note to self: tvätta håret


Goseligos

Alltså, det här med sommar. Jag börjar förstå de som vill bo i länder som har sommar i princip året om. Jag har alltid gillat hösten och våren bäst, tycker att sommaren är lite för varm och hetsig för att man alltid måste göra nånting så fort det är fint väder men jag börjar ändra mig. Det är ju verkligen en fantastisk årstid och det är så himla skönt att kunna dra på sig bara shorts och linne eller en klänning, det behövs ju inga ytterkläder. Och det här med att sola och bada och hänga i parker - det är ju helt fantastiskt gött. Jag hoppas att det blir många varma soliga dagar den här sommaren så att jag fortsätta vara high on life.

Inga kommentarer: