måndag 15 augusti 2011

Hem ljuva hem

Nu är jag tillbaka i min älskade lägenhet i Lund efter en vecka i Uddevalla. Sju dagar hemma är alldeles lagom, då hinner jag träffa de jag vill träffa och jag blir såpass irriterad på päronen att det känns helt ljuvligt skönt att få komma tillbaka till Lund. Med risk för att låta som 65+ så måste jag säga att det absolut bästa med att resa bort är att få komma hem igen.


Kära soffa, som jag har saknat dig!

Jag ska fira min hemkomst med att titta på andra säsongen av Lost, jag har fastnat helt i den serien efter att Sebastian fått mig att börja kolla på den. Ska skriva ett inlägg så småningom om seriens olika teman; macho issues, daddy issues och hero issues.

2 kommentarer:

Josefine sa...

Hur är andra säsongen? Jag plöjde igenom första på nolltid för några år sen och sen tog det stopp. Träffade kille och hade inte tid då. Men nu när vi varit ihop i fem år så börjar det bli dags för nästa säsong...

Anna sa...

Jag är bara på andra avsnittet men hittills är det extremt spännande!