torsdag 4 augusti 2011

Kodak moments @ summer, pt. 6

Den 23:e juli fyllde Evelina år. Det firade vi såklart med (1, 2, 3) fanta & rosé och diverse godsaker.


Pistolfingrar = coolio


Födelsedagsbarnet, Eva och Sofia


Xiao & Anna


Det här kortet är från idag. Jag fick ett infall förut och köpte en skjorta på HM. En juristig skjorta! "7-8, minst" sa Sofia när jag frågade henne hur juristig den var på en 10-gradig skala (10 var Mannheimer Swartling, 1 var hippie). Jag förstår inte vad som händer - plötsligt är det enda jag vill ha på mig skjorta, kavaj och snäva kjolar?! Är det så här det blir efter 4 år på juristprogrammet?


Den här bilden är också från idag, jag och fellow chipslover Sofia hade nachos-middag efter ett jobbigt Friskis & Svettis-pass. Womance ftw!


Jag har köpt en ascool gungstol från Erikshjälpen. Love it!


Det här fotot ligger i min husporr-mapp som jag har på dattan. Nu är det väldigt långt avstånd men kolla in balkongerna! OMG vad jag vill ha en sån maffig balkong en dag.


Jag har hängt på ballen en del de senaste dagarna. Jag älskar min balkong! Det är helt underbart att ha en uteplats att vara på under varma göttiga sommardagar.


Anders kompis Henc var och hälsade på i helgen. Görtrevligt.


En till bild från husporrmappen. Murgrönan!


Monsunregn i Lund en torsdagskväll när jag och Bodil haft womance-dejt med movie


and wining & dining.


Och så en outfitsbild med en till skjorta. Dock är det här en relaxskjorta som inte är särskilt juristig. Så det så.

6 kommentarer:

Xiao sa...

VAFAAAAANN!!!

JAg kollar på den gungstolen i onsdag!! ÅÅÅH var så suger på att köpa men visste inte vart jag skulle ställa den.

SUPERSKÖN (visst kostade den 175kr eller nått sånt?)

Grattis till ny gungstol :)

Xiao sa...

+ att vänster armräck är lite paj. Är det den??

Leonor sa...

Åh vilken fin gungstol!! Vilket kap. :) Jag älskar pinnstolar.

AnnaBanana sa...

Xiao: great minds think alike!!! eller like alike... ja den kostade 175 kr och vänstra armstödet är lite trasigt men det går nog att fixa. nu står den i vardagsrummet o den är görskön att sitta i.

Leonor: jag med! Är himla nöjd med den här gungstolen och att vi har åtta stycken vita pinnstolar.

Nina sa...

"skjorta, kavaj och snäva kjolar, snäva kjolar, snäva kjolar". Hmm, kanske kan bli den kvinnliga versionen av den låten...?

Anna sa...

Nina: neeeeeeeeej!!!!! fy vad hemskt!!!