tisdag 4 oktober 2011

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

OMG OMG OMG jag har hittat drömjobbet jag vill ha efter min examen!!! Nej jag tänker inte säga vilket för jag vill inte tipsa någon annan om det... JA, det är missunnsamt men det skiter jag i för jag vill jättejättejättegärna ha det här jobbet. Kommer såklart berätta vad det är när ansökningstiden gått ut, hehe.

Dock är chansen för att jag ska få det minimal men man kan ju alltid drömma. Och det skulle verkligen passa mig perfekt. Helt f-ing perfekt. Jobbet är som gjort för mig. Det gäller bara att få arbetsgivarna att inse det också.

Ahhhhhhhhh!!! Jag hatar när jag vill ha något för jag nu kommer jag vara helt besatt av det här och så kommer jag bli besviken om jag inte får det.

1 kommentar:

Xiao sa...

Men du kan ju berätta för mig! Jag är inte i samma bransch