onsdag 28 december 2011

2011. Januari-mars.

Tänkte i sann niotillfem-anda sammanfatta året som gått med foton & sånt. Vi börjar med årets första tre månader:

Januari:
Min syster Majas pojkvän Robert fyllde 30...

...så jag och Anders åkte till Gbg för att fira. Jag spelade laserdome för första gången i mitt liv och det var asroligt!

I Lund såg jag ett träd med skor.

Januari var kanske inte årets mest händelserika månad... tror jag pluggade mest och var väldigt stressad över skolan och sommarjobb och sånt.

Februari:

Vi firade duktiga jurizter som även blivit jurister.


Så här såg mitt liv ut i februari enligt bloggen:

40% - sommarjobbssökande. Inkluderar letande efter lämpliga jobb att söka, runtringande till olika arbetsplatser, skrivande av CV och personligt brev, mejlande, förberedelser för intevju mm.

40% - plugg.

5% - socialt liv.

5 % - Tjejjoursarbete.

10% - slapptid, dvs titta på tv, kolla facebook eller läsa bloggar.

Dessutom kan vi lägga till ungefär 100% ångest också.

Mars: 

Jag pluggade och åt kanelbullar på jurre

med bland andra Evelina.

Jag gick med i en bokcirkel. Till vårt första möte hade Karin bakat urgoda semlor.

Pluggade ännu mer på jurre, här med Nina

och pluggade hemma med Sofie.

Hann med en sväng till ikea också. Det - och bokklubben - var nog det mest spännande som hände i mars.

Summering: första kvartalet av 2011 får endast ett vinglas av fem möjliga. Gjorde jag nånting roligt under den här perioden överhuvudtaget? Eller var det så att jag bara pluggade, sökte sommarjobb och spelade angry birds?

Inga kommentarer: