fredag 30 december 2011

2011. Juli-augusti.

Juli:
Jag och Anders flyttade till en ny lägga och fick plötsligt en innergård att hänga på

där man kan grilla

och spela kubb.

Jag solade på ballen

och umgicks med hårmonster.

Jag började hänga väldigt mycket med den här bruden.

Vi köpte möbler,

yogamatta,

åkte skateboard

och winade & dinade.

Jag skaffade större brön
Augusti:
och åt tacos med Sofia.

Jag var i Uddevalla en sväng och hittade konstiga skyltar.


Hängde med mormor & morfar

och fick Sebastian att bli intresserad av Angry birds,

Bodil fick mig att börja gilla Supernatural.

Vi gick på bröllop




och jag spexade te't lite på vägen hem.


Juli-augusti får tre av fem vinglas. Kunde varit liiite roligare känner jag, lite mer fest och strandhäng och fanta & rosé.

Inga kommentarer: