tisdag 17 januari 2012

JAG ÖVERLEVDE

Första riktiga dagen på jobbet är avklarad och jag lever fortfarande. Hurra! Första paniken kom när jag insåg att jag skulle skriva ett yttrande - vadå, är det meningen att jag ska veta vad ett yttrande är??? Men det löste sig. Tror jag? Svårt att veta när jag inte fått någon direkt feedback på det jag gjort.

Kanske, kanske, kan jag ta mig igenom detta.

Uppdatering: var förstås tvungen att lägga till den här låten till detta inlägg.

I'M A SURVIVOR KEEP ON SURVIVING!

2 kommentarer:

maja sa...

Visst vettu, det löser sej! Bara att köra på. Det man inte vet får man ta reda på...

Men bra jobbat Annapanna!

Leonor sa...

Klart att du tar dig igenom det här. Efter ett och ett halvt år känner jag fortfarande vissa dagar att jag EGENTLIGEN inte kan någonting. Men det är väl så det ska vara ... Plötsligt en annan dag så märker man att man sitter och gör något utan problem som alldeles nyss kändes svårt.
Lycka till!!