lördag 25 februari 2006

Hungover & goodiebag

Det blev inga skor, sop upp mina pengar istallet... sa ar jag ocksa bakis idag. Alltid lika roligt.

Var pa London Fashion Weekend idag, inte lika kul som jag trott, var bara (for mig) okanda designers och jag sag inga kandisar. Man tycker ju anda att Kate Moss borde varit dar. Men fick mitt livs forsta goodie bag! Wee! Tidning, choklad, harprodukt.

Hann aven med ett besok pa Victoria and Albert Museum, forsta gangen for mig. Gick en guidad visning och fick reda pa att V&A var det forsta museet i varlden att ha cafe och restaurang inne i sjalva museet. Det ni!

London ar for ovrigt forbaskat kallt. Usch! Jag som vill ha var och ballerinaskor och kjol. Men icke.

Den 9:e mars kommer the man himself hit. Vi kor en H&K-harmning och firar tvaarsdagen i London.

1 kommentar:

Sköna Helena sa...

Härmis där! Men H känner sig smickrad :)
Vad mysigt att han kommer och firar. Kom ihåg mitt tips om den roliga lilla affären på... eh, vad gatan nu heter. Om du inte minns så lovar jag att kolla upp det åt dig. Hold on, förresten, kan göra det nu. Tottenham Court Road tror jag att det är, precis 'ovanför' Oxford street. Obs! Inte den skumma som ligger i en bokaffär.
Mina frusna fötter som nyss pulsat hem i snön hälsar förresten till dina, och är ledsna för uteblivna finskor.
Ha nu riktigt kul på er anniversary och hoppas allt är bra annars! Hälsa mannen! Kram kram kram