onsdag 8 mars 2006

A woman's right to shoes

Skorna ar mina! Var ju bara tvungen att ha dem. Oh, sa fina och silvriga och hoga de ar! Typ atta centimeters klack, har aldrig haft so hoga klackar forut. Maste lara mig att ga i dem. Inte alltfor svart hoppas jag, de ar bekvamare an man tror. Det galler bara att undvika den dar struttande gangen med bojda knan och det ser ut som man skitit pa sig.

Har varit dalig pa att uppdatera den har bloggen, blir lattare fran imorgon for da kommer A med laptop (och chips, ostbagar, klader, skor, vaskor och ELLE) till mig. Wee!!

Bara att inse annu en gang att mina rabiata feministdagar ar over - jag gillar verkligen Marian Keyes! Josses Amalia.

Maste sluta. Ska lasa klart The Other Side of The Story (av Marian K, of course).

3 kommentarer:

S. sa...

Cheeses

Ha det gött.

Sköna Helena sa...

Grattis på den stora dagen! hoppas ni njuter av London och rår om varandra riktigt ordentligt nu!
Puss o kram

kaffechoklad sa...

Yo littlelittle sis!

Har osså en blogg på denna website or whatever det heter, ifall du i nöd och urtristess vill läsa mina meningslösa rader... "Kristallklara tankar, eller inte..." heter den.
The ratsister undrar vem av er som ska skicka nästa brev. Du har säkert fått mess om det by the way...
Say hello till Mr A och ha en sweet day! Hjärta er skulle man kunna säga...