måndag 27 mars 2006

5 things I like about Caisa (sorry, orkade inte komma på 10 saker)

Caisas begäran:

1. Humorn. Har alltid haft en svaghet för människor med självironi.

2. Ej pryd. Vad är motsatsordet till pryd? However, gillar folk som tredje gången man träffar dem säger "jag är så nervös så jag tror jag måste spy och skita".

3. Relaxed inställning till livet. Det är inte alla jag kan köpa två påsar chips, tre flaskor vin och två påsar choklad tillsammans med. Att äta under en kväll, alltså.

4. Generös. Med sig själv, med pengar (jag lovar, Caisa, när jag tjänar mer än du ska jag bjuda dig på sprit och McDonald's), med allt.

5. Vi har samma storlek. Typ.

Så, Caisa, är du nöjd nu? (Det är minsann inte alla som får ett inlägg tillägnat sig i min blogg, så du får fanimej vara nöjd)

Inga kommentarer: