tisdag 28 mars 2006

It's raining men

Not. Däremot vanligt regn. Tråkigt, tråkigt, tråkigt. Men det är i alla fall ljust ute, fast klockan är 18:49. Våren är på g.

Har massivt ont i fötterna efter att ha gått alldeles för mycket i dåliga (Din sko-)skor samt ha simmat. Känner mig hurtig. Har dessutom varit extra duktig idag och inte ätit något sött, fast jag funderar på att ganska snart ändra på det. Eller kanske äta något fett, som Yogurt & green onion-chipsen. Vattnas i munnen...

En fråga: är green och gul lök samma sak? Har aldrig hört talas om green onion förut.

Ibland är det dyrt att bo i London. Till exempel, 10 pund i inträde på en sketen nattklubb ute i Clapham? Jeeezus. Undrar hur mycket det kostar att gå på gay & lesbian-klubben som finns här? Vill verkligen gå dit (måste ju skaffa lite bögkompisar, min mission sen ett antal år tillbaka, men jag lyckas aldrig), måste bara övertala Caisa först. Och dörrvakterna, och managern som har the final decision huruvida folk är tillräckligt gay eller ej för att få komma in. Hm, ser jag lesbisk ut? Suck, troligtvis inte. Hade nog lyckats bättre under min rabiata feministperiod.

1 kommentar:

kaffechoklad sa...

Chipskexet!

Är inte grön lök de däringa små svagt gröna lökarna med gröna blad/stjälkar... Riktigt goda små saker man kan tugga i sej bara så där.
/svenssons päls är ÖVERALLT