tisdag 28 mars 2006

Gossip

Guuud så tråkigt, en hel kväll utan att msn:a! Inte ens mina trogna messare Henc och Sebie har varit online idag. Boring, boring.

Har hållit mig borta från chipsen. En riktigt svår prövning, men jag klarade det. Får ta igen det imorgon.

Har uppdaterat mig på lite skvaller . Hade ingen aning om att Ashton och Demi gift sig! När hände detta? Herregud, är inte han alldeles för ung och hon alldeles för gammal? Jag ger det nio månader. Britney har verkligen fula kläder! Usch, usch. Och Siennas frisyr, den skriker verkligen hej-kom-och-hjälp-mig. Men Scarlett Johansson, Olsen-tvillingarna och Mischa Barton (snyggast klädda tv-stjärna enligt brittiska Elle) däremot. Jag gillar! Mycket.

Ingen som har svarat på mitt anrop om besök i påsk... kom igen nu, någon vill väl komma till London? Snälla?

Inga kommentarer: