onsdag 10 maj 2006

Arg lista

Blev på dåligt humör nu bara för att de jäkla ungarna är helt vilda och stod och bankade på min dörr och sprang in i mitt rum och höll på. Skitungar!

Därför kommer i alla fall en lista över saker som gör mig arg just nu:

Ouppfostrade skitungar. Regler, gränser, kärlek. Det är inte svårare än så. Alla jäkla curlingföräldrar, gå på uppfostringsskola!

När Internet inte fungerar, vilket är väldigt ofta. Typ jämt. Alltid. Nästan. Älsklingen, var snäll och fixa när du kommer hit (bara en månad och elva dagar kvar!).

Att jag inte kan hålla mig utan går och köper Cadbury fingers fast det bara är onsdag och så inte helg och jag så inte borde. Men jag gör det i alla fall och så blir jag arg. Men gott är det...

Caisas kommentar: "Anna, man skulle kunna tror att du var lesbisk, du ser sån ut". Tack för den. Och vadå inte en förolämpning, det är det ju .

Alla dumma korkade blåsta människor. Finns det överhuvudtaget något mer irriterande än det?

Så, gött, nu har jag avreagerat mig lite. Dags att återgå till mina chokladfingrar och finalavsnittet av The Apprentice (heja lesbiska Ruth, som inte ser lesbisk ut).

Inga kommentarer: