tisdag 9 maj 2006

Det nya jag

Nya glasögon beställda idag! Snygga smala bruna saker. Gött, skönt att äntligen slippa folk som lägger huvudet på sned och säger men asså, är dina glasögon sönder eller? Hur gjorde du det? Det är liksom lite tröttsamt med ständiga påminnelser om ens egen klantighet. Men snart ett minne blott.

Nya jeans, en storlek mindre än vanligt, men fortfarande bootylicious... Min choklad-, chips- och vindiet är still going strong.

Ny frisyr - snart. Måste bara ta mig till Toni&Guy Academy först. Det är jättedyrt att klippa sig på vanliga Toni&Guy här, alltså blir det budgetvarianten istället. Men det blir säkert lika bra, ska ändå inte göra så mycket med håret, mest fixa luggen. Så den framhäver mina nya glasögon...

Tips till alla framtida Londonresenärer (men främst Åsa, som jag verkligen verkligen verkligen hoppas kommer och hälsar på. Please!): åk till Hampstead Heath! Jättefint och mysigt och ett helt annat sorts London än det man ser downtown.

Återupptagit en vänskap som legat på is i cirka ett år och tre månader. Konstigt men trevligt.

1 kommentar:

kaffechoklad sa...

vänskap med vem? hon som s såg i påskas?