söndag 14 maj 2006

"Frankly my dear, I don't give a damn"

Helgens inköp: svart tubtopp (5 pund på Dorothy Perkins, värsta fyndet) samt the ultimate chick flick; Gone with the wind. Kan ju säga att jag förstår min kompis K som har vissa, eh, heta fantasier där Rhett Butler, Scarlett och krinoliner är involverade.

Catfight med Caisa igår efter varsin halvliter vodka. Nära att det blev slagsmål, tur att det inte blev det, då hade nog hon vunnit. I alla fall är det den allmänna opinionen.

Silverskorna à la Carrie gjorde fruktansvärt ont. Var tvungen att ta dem av mig och dansa barfota. Jag har aldrig haft svartare fötter i hela mitt liv. Gross.

Exempel på Anna-humor: i fredags, på kära gamla Infernos, tyckte jag att det skulle vara jätteroligt om vi bytte namn. Så, Anna - Bosse, Caisa - Ingvar, Åsa - Rolf, Frida - Kent och Curry - Lennart. Jätteroligt!

Well, är trött efter helgens två (!) utgångar. Ska ta och natta mig.

3 kommentarer:

kaffechoklad sa...

Halvliter vodka, anna, anna...

Anonym sa...

Bättre än en liter whiskey...

Finals igång igen...sedan hemkomst. Typ. Ska semstra lite först.

Malin sa...

hej Anna det är Malin.

Ibland tänker jag att det vore roligt att umgås med kvinnor. Verkar som att du gör det iaf. Spännande och exotiskt (och nä, jag är faktiskt inte sarkastisk). Tjejgäng... Intressant tanke.

Men jag träffar aldrig några kvinns utom Juliette eller folks flickvänner.