måndag 29 maj 2006

Ledig

Dagens tips: när du använder nya skor första gången, använd dem enbart några timmar. Inte hela dagen, som jag gjorde igår. Mina fötter är inte vackra.

Öl- och spelkväll hemma hos Caisa igår. Försökte oss på mobbningsleken men det gick inte så bra, på grund av bristande intresse och feghet. Ingen ville ställa några elaka frågor, vilket ju är själva grunden för leken. Hur som helst var det gött att bli lite småfull på öl. Händer inte så ofta nuförtiden, vin-aholic som man är. Eller var. Går ju inte längre att köpa en flaska vin för 15 kronor.

Bank Holiday idag. Trevligt, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra av min lediga dag. Kanske promenera genom Hyde Park och Kensington Gardens till Notting Hill? Eller besöka Museum of London?

Min hemlängtan som hemsökte mig förrförra och förra veckan har nästan försvunnit helt. Finns kvar i små doser som kommer upp till ytan då och då. Till exempel när jag blir påmind om att A är den absolut bästa pojkvännen ever, eller när S har fått åka hem från USA, eller när jag läser om mysiga sommarkvällar på Stensjö med Å.
Men det är faktiskt inte så långt kvar nu. Försöker jag inbilla mig i alla fall.

2 kommentarer:

Anonym sa...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

Anonym sa...

Nice colors. Keep up the good work. thnx!
»