lördag 24 juni 2006

Midsommar

Midsommardagen idag. Gårdagens afton firades... inte alls, förutom med picknick i Hyde Park. Ska ta igen det idag, med picknick, kubb, öl och Sverige - Tyskland. Heja Sverige!

Shoppade en kjol igår. En kort kjol. Några centimeter ovanför knäna går den, har inte haft så kort kjol sen mina smaklösa fashiondagar på högstadiet (då jag toppade mina korta kjolar med korta magvisande tröjor. Hu!). Jösses Amalia. Den är blå med vita ränder och väldigt fin och jag hoppas bara jag vågar använda den offentligt. Dock inte när det blåser. Skulle varit den perfekta midsommarkjolen, om det inte varit för att den inte matchar mitt Sverigelinne. Och det måste jag ju ha på mig idag.

Dagens fråga: varför ler aldrig Victoria Beckham? Är det en grej, hennes trademark, eller är hon konstant olycklig? Jag tror på båda. Stackars människa.

Inga kommentarer: