lördag 23 september 2006

Bokmässan

Puh. Efter sex timmar på bokmässan är man rätt mör. Men kul var det! Massa gratisgodis, massa folk, massa författare. Såg bland annat Majgull Axelsson, Mark Levengood, Jonas Gardell, Herman Lindkvist, Jonas Hassan Kehmiri (eller vad han nu heter) och Camilla Läckberg (om man nu kan kalla henne författare).

Dagens bokskörd:
Mot fyren av Virginia Woolf (gratis från adlibris, varför hade inte fler montrar sånt?)
Jag ska ta dig dit av Joyce Carol Oates
Den amerikanska flickan av Monika Fagerholm
Kate Moss - addicted to love av Fred Vermorel

Hoppas bara jag orkar läsa böckerna efter allt juristplugg.

Oh well. Nu ska jag vila mig efter brakmiddagen så jag orkar ut och festa sen.

1 kommentar:

Caisa sa...

Hade gillar den så kallade urringningen mer om det fanns något i den.. men men. alla kan inte ha melonas som du !! Bokmässan verkade trevlig.. bra inköp oxå ! Mycket fest för dej denna helgen eller ? men det är ju kul.. gangster !! pussssss