söndag 24 september 2006

Shopping




























































Uppifrån och ned: mina fina fejk-converseskor från Din Sko, min fina partytopp från Vero Moda (ja, jag vet att bilden är upp och ner, men jag orkar inte ändra), äntligen har jag en liten svart, ska ha denna klänning med rosa sidenband och mammas gamla skor på novischfesten på tisdag och den sista bilden är från spårvagnen igår när vi var på väg hem från festen ("juridik - det är respekt").


Har naturligtvis inte pluggat någonting i helgen, ska försöka sätta mig ner några timmar ikväll och gå igenom fler roliga övningsuppgifter. Tjo. Sen blir det pizza och Gilmore Girls, världens mysigaste tv-serie.

Tittade på *jättehemliga* saker, mem köpte inget. Ska vänta tills imorgon, alternativt nästa månad, pga pengabrist. Tyvärr. Pirrigt, pirrigt, pirrigt!

5 kommentarer:

Caisa sa...

snusk anna vad är det ny du köpt??? fina grejor annars!!!!!!!

Anna sa...

inget snuskigt alls! bara hemligt, hemligt. har att göra med vad vi pratade om när jag hälsade på i stockholm. något du tyckte jag skulle göra som jag egentligen hade tänkt vänta med. tror dock inte det blir idag, om en månad kanske.

Malin sa...

"inget snuskigt alls"? det låter ju som du planerat värsta sexleksaksshoppingen.

fantastiska tuttar i den där röda hördu :)

Caisa sa...

vaaaa ??? nu fattar jag ingenting.. vad tyckte jag att du skulle köpa ??? hmm...

Anonym sa...

Hej sister! Överlämnade följande presenter till bror från oss två:1 st dvd, skissblock o dyra pennor. Jag har läst "De i utkanten älskade", den var bra! Jag har blivit stamkund på vbg's bibliotek.... hörs snart, kram S