fredag 29 september 2006

you can´t help me now

Första tentan avklarad! Var lätt som en plätt, tror verkligen att jag klarat den. Detta firades alltså med novischfest på kvällen, och jag rockade fett i min svarta klänning. (Lämnade förresten tillbaks det röda partylinnet, köpte en fin svartvitrandig klänning från Indiska istället.)

Nu läser vi stats- och förvaltningsrätt, mycket intressant! Handlar om hur regering, riksdag och sånt fungerar.

Ska söka lite roliga extrakurser till våren. Blev starkt avrådd från att läsa 200 % nästa termin, som tydligen är riktigt jobbig, så jag satsar på att läsa tio poäng i något skojigt ämne, typ internationell samtidshistoria.

Idag kommer Åsa hit! Hurra!

Min telefon fungerar förresten inte, om någon försökt ringa mig. Beror på att jag bytt från kontantkort till abonnemang, och mitt nya simkort har inte kommit än. Hata Comviq.

Marit Bergmans nya är bra.

5 kommentarer:

Caisa sa...

Mycket stolt över dej Anna Panna !! Du är duktig du!!

Åsa sa...

Anna då, måste få tag på dig ju!

Anonym sa...

RING MIG!!!!!!!!!!!!!!

puss puss puss

ps sticker till danmark om 2 timmar ds

Anders

Sköna Helena sa...

Åh, visst är den? Marit Bergmans alltså! Är fortfarande nyfiken på det där hemliga, men antar att den som lever får se. Gud, är inte alls nykter och ser lite suddigt, men är grymt noggrann med att alla bokstäver blir rätt. Alla bokstäver blir rätt. Ta hand om dig och njut av lundlivet! Kommer nog till våren! KRRRAAAAMM

Fröken Lund sa...

Ja, T2 är sannerligen inte att leka med!