lördag 30 september 2006

London, London, London

Party, party idag! Utgång med studio 54-tema, har ingen aning om vad det innebär men kör på min lilla svarta som jag hade i tisdags (var förresten två tjejer i klassen som hade likadan, ändå inte så mycket med tanke på att klänningen är köpt på Vero Moda).

Funderar på om de röda skorna var ett dumt köp, har ju absolut inga kläder som passar ihop med dem. Ahhh! Jobbigt. Tur att jag i alla fall har min mullejacka att ha till.

Kommer till Göteborg på torsdag, åker tillbaka på måndag (skippar en föreläsning på fredagen, herregud! Vad har h'nt med mig egentligen? Det började med kort kjol, via fejkconverse, och nu skolk). Kan ju inte missa "h"s 25-årsfest på lördag.

Funderar seriöst på att åka en sväng till London i december. Nu när både Malle Walle och Karin bor där, är det ju dumt att missa chansen till gratis boende. Åh, julklappshandla i London! Åh, klädshoppa på Primark! Åh, chai tea latte på Starbucks! Köpte ett fotoalbum idag och klistrade in alla mina foton från London. Åh, så fint det blev, och åh, massiv längtan.

Inga kommentarer: